A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хотівський академічний ліцей імені Левка Лук’яненка Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Levko Lukianenko Academik Lyceum of Khotiv

ІНКЛЮЗІЯ-СУЧАСНИЙ НАПРЯМ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ

Дата: 13.02.2023 10:36
Кількість переглядів: 54

Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку

Інклюзивна освіта- це створення в спільному просторі особливого підходу до навчання дитини з особливими освітніми потребами. Цей підхід передбачає додаткові елементи навчального процесу-індивідуальний план розвитку дитини, спеціально облаштоване місце та належні умови для неї.

Кого ми вважаємо дітьми з особливими освітніми потребами

Наразі законодавчо схвалено вживання терміну «діти з особливими освітніми потребами». Його використовують щодо дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, загальної якості життя та соціалізації, тобто включення в громади своїх однолітків та інших дітей. До цієї категорії належать і діти з постійною чи тимчасовою інвалідністю.

Інклюзивне середовище в закладі освіти створює команда спеціалістів:

*директор

*заступник директора з навчально-виховної роботи

*вчитель

*асистент вчителя

*вчитель-логопед

*практичний психолог

*соціальний педагог

*медичний працівник школи

Переваги інклюзивного навчання

*Усуваються бар’єри в системі підтримки дітей з особливими потребами.

*Батьки залучені до процесу навчання.

*Діти з ООП отримують можливість для нормальної соціалізації, розвитку своїх сильних сторін і талантів та подальшої інтеграції в суспільство.

*У дітей з особливими освітніми потребами формуються соціальні компетенції для налагодження дружніх стосунків з ровесниками у школі та поза її межами; моделюються належні способи взаємодії з колективом.

*Створюється атмосфера спокійного прийняття відмінностей інших людей.

У Хотівському академічному ліцеї імені Левка Лук’яненка станом на 01.02.2023р. здобувають освіту в інклюзивних класах 8 дітей з особливими освітніми потребами (1-В, 2-Г, 3-В, 4-Г, 5-Б, 5-Г, 6-В); двоє дітей з ООП здобувають освіту дистанційно, 6 очно.

Психолого-педагогічний супровід здійснюють 8 команд супроводу до складу яких також входять батьки дітей з ООП та фахівці інклюзивно-ресурсного центру нашої громади (ІРЦ).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень